سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمترین دلیل برای ازدواج نکردن با کسی که او را دوست دارید

مهمترین دلیل برای ازدواج نکردن با کسی که او را دوست دارید


بسیاری از دخترها عروس شدن را رویای کودکی و مثل یک شاهزاده به نظر رسیدن را آرزوی خود می‌دانند. این افسانه هیچوقت به واقعیت نمی‌پیوندد. یافتن یک شاهزاده و همه رویاهای عروسی شاهانه باد هوا است. در ادامه پنج دلیل اشتباه برای دخترانی که به ازدواج رو می‌آورند ارایه می‌شود

 فرار از خانه

از نظر مشاور روان درمان بسیاری از دخترخانم‌ها ازدواج را راه حلی برای فرار از مشکلات خانواده می‌دانند. این اشتباه به مسیری کشیده می‌شود که راه گریزی از آن نخواهد بود. در این شرایط همسر باید در نقش یک ناجی ظاهر شود. پس اگر ازدواج برای فرار از مشکلات است با کسی که او را دوست دارید ازدواج نکنید.

 ازدواج به دلیل آشنایی طولانی مدت 

مشاور روانشناس میگوید کسانی که از کودکی با هم آشنایند و با هم زندگی کرده‌اند و از وقتی چشم باز کرده‌اند فقط یکی را دیده‌‌اند نباید با هم ازدواج کنند چون آنها هیچ و قت فرصت تجربه ارتباط با دیگران را نداشته و به انتخاب فکر نکرده‌اند.
اگر فکر می‌کنید تنها همسرتان توانایی برآوردن نیاز شما را دارد با او ازدواج نکنید. وابسته بودن به یک نفر و عدم توانایی یک زندگی مستقلانه، یک عنصر تصمیم گیری ازدواج نکردن با کسی است که او را دوست دارید.

اگر به کسی نیاز دارید با او ازدواج نکنید

اگر با کسی نامزد کردید و وی بیشتر نگران رابطه زناشویی بعد از عقد بود با او ازدواج نکنید.  موارد بسیار زیادی از رابطه زناشویی پیش از عقد رسمی وجود دارد در حالی در این شرایط هر طرف دیگری را مقصر می‌داند. این رابطه به دلایل زیادی حتی پیش از عقد رسمی روی خواهد داد. در این وضعیت تجربه زناشویی به احساس گناه شرم و تقصیر منجر خواهد شد پس اگر از این موضوع می‌ترسید بهتر است با کسی که او را دوست دارید ازدواج نکنید. 
اگر احساس کردید به خاطر فرار از تنهایی به ازدواج تن می‌دهید حتی کسی را که فکر می‌کنید او را دوست دارید با او ازدواج نکنید.

برای مشاوره روانشناسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی تماس بگیرید

منبع: مهمترین دلیل برای ازدواج نکردن با کسی که او را دوست دارید